Woensdagavond 27 mei was weer de jaarlijkse Stationsloop, dit jaar voor de 17e keer.

Zoals ook vorige jaren was de inschrijving in no-time volgeboekt, voor het eerst was er bij deze jaargang een Trail-Run van ook 10 Engelse Mijlen georganiseerd ( zo min mogelijk asfalt ).

Verdeeld over verschillende leeftijdscategoriën waren er 1162 deelnemers ( sters ) over de streep gekomen.

De Stuwzangers stonden traditioneel opgesteld bij De Mölle in Vilsteren waar de deelnemers dwars doorheen lopen.

Blij verrast is men dan altijd om deze vrolijke deuntjes onderweg tegen te komen.

Nadien nog even nagekletst om vervolgens de koers te verleggen naar de volgende dag 28 mei in Ommen.

Tussen 14.00 en 16.00 treedt het koor dan voor het voetlicht op de Muziektent aan de Markt, een optreden georganiseerd door de Lionsclub Ommen – Dalfsen.

U bent ook hier van harte welkom, blijf ons graag volgen via deze website en Facebook via shantykoordestuwzangers.nl